Jeep Patriot Forums banner

Zielony 07 problematyczne dziecko

4.5K views 84 replies 5 participants last post by  Gonzo Norway  
#1 ·
Postanowiłem założyć wątek o zielonym 2007 mojej żony. Ten samochód ma tak wiele problemów, że zaczynam go nienawidzić.

Mamy go od nieco ponad 2 lat i miałem: problemy z turbosprężarką, problemy z EGR, problemy z hamulcami, problemy ze sprzęgłem, problemy z zespołem sterowania podciśnieniem. Rdza pojawiająca się w wielu miejscach na karoserii.

Poprawiłem uziemienia, ale i tak musiałem zrobić nowe przewody do reflektorów.

Musiałem wymienić radio, panel sterowania ogrzewaniem w desce rozdzielczej, panel sterowania nad głową, wszystko z powodu wycieków i tylnych zacisków, które zaczęły wydawać dźwięk.

Wygląda na to, że żadna naprawa nie potrwa.

Ostatnio założyłem nowy serwo hamulcowe i nowy cylinder hamulcowy. Oraz nowy cylinder sprzęgła. Hamulce nie reagują tak dobrze jak w moim własnym czarnym 07, a pedał opada do podłogi, gdy silnik pracuje (kiedy naprawdę go wciśniesz), a nie gdy silnik jest wyłączony.

Samochód znowu trudno się zmienia biegi.

Szyberdach nie przeciekał przez dobry rok po zamontowaniu 10 mm węży spustowych i nowej uszczelki dachu, ale zaczął znowu przeciekać... Zakleiłem szwy na dachu, zdemontowałem i przykleiłem bagażniki dachowe i uszczelniłem górną część przedniej szyby. Odpływy są otwarte. Wciąż przecieka.
 
#2 ·
Myślę, że siłownik sprzęgła wymaga wymiany. To oznacza wyjęcie skrzyni biegów. Spróbuję, za dużo czasu i pieniędzy w tym samochodzie. Robiłem to już wcześniej w innych samochodach, ale nigdy w Patriot CRD z 6-biegową skrzynią biegów Aisin.
Czy ktoś ma jakieś rady/wskazówki?
Mój Haynes jest tylko dla benzynowych Pats i niezbyt pomocny.
 
#5 ·
Niewiele zrobiłem z zieloną Pat żony.
Stoi w moim warsztacie od marca. Nie mogę jeszcze pracować na kolanach.
Założyłem grubą czarną taśmę wokół otworu szyberdachu, aby lepiej go zamknąć. Mam nadzieję, że dostanie się mniej deszczu, aby drenaż mógł poradzić sobie z ilością.
Moja czarna Betty nigdy nie przecieka, dopóki pewnego dnia nie zamknąłem dachu do końca. Nagła ulewa z lampy sufitowej była jej podziękowaniem, gdy odjechałem.
Tak więc wyraźnie problemem jest ilość wody przeciekającej do środka, a nie tyle drenaż. Albo drenaż nie jest sprytnie zaprojektowany.
Ponownie odpowietrzyłem siłownik sprzęgła i znowu mamy sprzęgło. Ale załącza się prawie natychmiast po zwolnieniu pedału. Ta sama sytuacja jak po wymianie pompy sprzęgła. Cholera, szkoda, że nie ma regulacji na popychaczu ani pedale.
Brak wycieku/utraty płynu, pedał jest twardy.
 
#6 ·
I kolejny problem, bateria padła. 2 lata. Naładowałem ją, zmierzyłem prąd upływu, wyjąłem bezpiecznik 11, wydaje mi się, że nie ma już mierzalnego poboru prądu. Zostawiłem go na zewnątrz, żeby się upewnić, 2 dni później bateria i tak znowu padła. Odpaliłem go w piątek na kable, przejechałem 10 km i odpalał normalnie. Dobrze, że mam kilka samochodów.
 
#7 ·
Kupiłem nowy akumulator i zamontowałem go wczoraj. Znalazłem pasożytniczy pobór prądu na bezpieczniku 14, oświetlenie wnętrza. Nie mogę znaleźć żadnych przełączników drzwi.
Zmierzony akumulator dziś rano, wszystko dobrze, ale kolejny problem pojawił się kilka dni temu. Kierunkowskaz przedni prawy nie działał. Kupiłem nową jednostkę z żarówką i gniazdem, ponieważ wcześniej była pełna wody. Po zamontowaniu nadal nie działa. Grrr. Szukanie, montaż nowej masy, nie działa. Po prostu to odciąłem, podłączyłem przewód do światła bocznego i nową masę. W końcu działa, a Jeep akceptuje moje rozwiązanie (koniec piszczenia i błędu na desce rozdzielczej).
O tak, jak dotąd sucho w środku po naklejeniu taśmy wokół otworu szyberdachu, aby zmniejszyć dziurę.
Gdyby sprzęgło załączało się od razu po podniesieniu pedału, byłbym szczęśliwy.
 
#10 ·
Zwarcie bezpośrednio z akumulatora do silniczka wycieraczek po zdemontowaniu wycieraczek i osłony. Brak rezultatu. Zwarcie minusa z silniczka do akumulatora i silniczek wycieraczek działa. Zła masa G110. Po użyciu odrobiny siły przewody po prostu się poluzowały, patrz zdjęcie poniżej. Oczyszczono przewody, założono na nie nowe oczka i zaklejono je wodoszczelnie i wszystko jest znowu dobrze. Musiałem uderzyć w ten G110 podczas wymiany sprzęgła. Nie najlepszy patent od Jeepa, pozwalający na wystawienie tego na działanie warunków atmosferycznych.
 
#11 ·
Kupiłem dzisiaj żonie Pat nowy akumulator i zareklamowałem ten, który miałem, ponieważ ma zaledwie 3 miesiące. Sprzedawca udziela gwarancji na sprzedawane akumulatory. Jasne.
Powiedziałem im, że to coś nie trzyma więcej niż 11,9 V i jest puste po kilku tygodniach postoju. Samochód ładuje się napięciem 14,5 V. Również po godzinie jazdy akumulator nie daje więcej niż 11,9 V.
Zmierzyli to, 11,9 V, och, po prostu trzeba go naładować.
Tak, ale nie trzyma więcej niż 11,9 V!
Musimy sprawdzić i zatrzymać ten akumulator w sklepie na kilka dni.
Eeehhh, jak ja wrócę do domu? Trudno jeździć bez akumulatora.
Tak, to problem.....
Nie mieli rozwiązania, więc kupiłem nowy akumulator i powiedziałem, że chcę zwrotu pieniędzy, jeśli okaże się, że stary jest zły, co się stanie.
 
#12 · (Edited)
Cóż, wciąż zajęty uszczelnianiem tego czegoś, ale to daje już kolejną pracę.
Wyjący dźwięk, najprawdopodobniej wiszący hamulec lub łożysko koła. Wygląda na to, że dochodzi z tyłu, tak, wiosną dostałem tam nowe zaciski. Dźwięk pojawia się i znika, ale się pogarsza.
O tak, a głośniki tylnej klapy nie chcą się podnieść. Klapa zepsuła się lata temu i zamiast tego zgiąłem kawałek stali. Musiałem to zrobić ponownie. Zajęło to tylko 10 minut, więc to była łatwa naprawa.
Zajmuje mnie to, ten Pat.
Image
 
#13 ·
Wycie było rzeczywiście tylnym hamulcem. Wewnętrzna okładzina hamulcowa utknęła w wsporniku. Nowy zacisk działał dobrze. Potrzebowałem sporo siły, aby wybić klocki. Usunąłem całą rdzę i nasmarowałem ją w miejscach, w których miała się przesuwać. Wnętrze tarczy było zardzewiałe, co było wyraźnym wskazaniem, że coś jest nie tak.
Tak, w zeszłym tygodniu zrobiłem lewy tylny hamulec w moim czarnym Pat, a w tym tygodniu w zielonym Pat mojej żony. Zdarza się tak często, jeśli masz kilka samochodów, że kiedy jeden samochód z czymś się pojawia, drugi domaga się tego samego. Kto mówi, że samochody nie patrzą/rozmawiają ze sobą? Zazdrosne stworzenia.

Nawiasem mówiąc, dostałem zwrot pieniędzy za akumulator. Rzeczywiście nie był dobry.
 
#14 ·
Byliśmy w Holandii przez tydzień i kiedy wczoraj wieczorem wracaliśmy na lotnisko, stwierdziliśmy, że akumulator jest całkowicie rozładowany. Na szczęście mogliśmy pożyczyć urządzenie rozruchowe, więc wróciliśmy do domu. Kolejny problem do naprawienia.
W domu mój czarny Pat uruchomił się normalnie. Dziś rano zielony potwór również uruchomił się normalnie. 25 km od lotniska oczywiście ponownie naładowało akumulator.
 
#15 ·
W moim Patriot z '08 roku miałem pasożytniczy pobór prądu z uszkodzonej wiązki bezpośrednio pod akumulatorem. Albo Twój problem może po prostu polegać na tym, że akumulator umarł z przyczyn naturalnych. W moim przypadku spaliłem alternator i zmarnowałem pierwszy akumulator zastępczy w około tydzień. Po wymianie wiązki ($1200 IIRC) przejechałem kolejne 70 000 mil tym pojazdem.
 
#17 ·
Zaczęło się wczoraj, ale nie dzisiaj. Użyłem kabli rozruchowych i pojechałem do mojego garażu.
Odłączyłem minus na akumulatorze i włączyłem amperomierz szeregowo.
4,13 Ampera, więc duży pobór prądu. Wyjąłem bezpieczniki, aż odkryłem, że wyjęcie bezpiecznika 7 zmniejsza pobór prądu do 3,53, a kiedy wyciągnę również bezpiecznik 19, zmniejsza się do 0,26.
Z 7 wyjętym i 19 w środku jest 0,86. Ale nie można zejść poniżej 0,26.

7 to IOD, pobór prądu po wyłączeniu zapłonu
19 to wzmacniacz mocy 1 i wzmacniacz 2, cokolwiek to może oznaczać.
Instrukcja mówi, że jeśli parkujesz na kilka tygodni, musisz wyjąć bezpieczniki IOD (7 i 8) lub odłączyć minus od akumulatora.

Zauważyłem, że za każdym razem, gdy ponownie podłączam minus akumulatora lub podłączam amperomierz, sygnał dźwiękowy z tyłu wydaje cichy dźwięk. Ten sygnał ostrzega, gdy masz hak i jedno ze świateł nie działa. Mój hak nie ma światła cofania, więc trąbi podczas cofania np.
Inną rzeczą, którą zauważyłem, jest to, że kiedy włączam zapłon, słyszę brzęczenie z głośników.

Potrzebuję tu trochę pomocy.
 
#18 ·
Po przestudiowaniu schematów elektrycznych w moim Haynesie stwierdziłem, że bezpiecznik 7 zasila radio, a bezpiecznik 19 jest w pewnym sensie połączony szeregowo, aby zasilać wzmacniacz stereo.
Wyjmę oba i zobaczę, czy coś jeszcze nie działa i może zrobię nowe zasilanie do radia.
I tak muszę jutro iść do garażu, żeby założyć opony z kolcami. Spodziewają się tu w mieście śniegu w przyszłym tygodniu.
 
#19 ·
Szukam dzisiaj ponownie wyładowania.
Teraz tylko 1,6 A. Być może ostatnim razem nie zamknąłem prawidłowo drzwi. Nadal się zmniejsza po wyjęciu bezpiecznika 7 i/lub 19. Wyjąłem radio, ale bez efektu.
Używam samochodu codziennie, aby go naładować. Temperatura w okolicach punktu zamarzania.
Kiedy zaczynałem pracę, akumulator dawał 12,4 V po przejechaniu do mojego garażu. Uznałem to za trochę niskie. Po pół godzinie pracy wraca do 12,3.
Ładowanie z napięciem 14 V na biegu jałowym, więc jest ok.
Zastanawiam się nad jakością tego nowego akumulatora. Ten sam dostawca/marka.
Mierzyłem go wcześniej w zeszły weekend po 24 godzinach postoju i wtedy miał tylko 11,6 V.
Jakie jest dopuszczalne wyładowanie, co powinien wytrzymać akumulator?
 
#20 ·
Zmieniłem tytuł tego wątku z katastrofy na problematyczne dziecko, ponieważ wciąż kocham ten samochód, i moja żona też.

Ciągle wymaga uwagi, a problemy pojawiają się prawie szybciej, niż mogę je naprawić, ale wciąż jeździ.
W tym tygodniu zamierzam wymienić panel podgrzewania siedzenia w desce rozdzielczej i dolne siedzenie kierowcy. Kupiłem ładne siedzenie pasażera. O ile widzę, dolne części, na których się siedzi, są takie same.
Podgrzewanie siedzenia po stronie kierowcy czasami odmawia pozostania włączonym, innym razem działa dobrze, ale nigdy tak ciepło jak w moim czarnym Pat.
 
#22 ·
Niektóre moduły potrzebują kilku minut, aby przejść w tryb czuwania i jeszcze bardziej zmniejszyć pobór mocy. Mój znajomy miał Buick Century z opcją dźwięku premium z fabrycznym wzmacniaczem i wymienił jednostkę centralną na androidową. Dostał adapter wiązki, aby użyć fabrycznego wzmacniacza i wszystko było w porządku przez ponad rok. Potem, kiedy zdecydował się sprzedać samochód, zaczął mieć problemy z poborem prądu z akumulatora i jeśli samochód postał kilka dni, potrzebował rozruchu. Zlokalizował problem do fabrycznego wzmacniacza, który pozostawał włączony w ten sam sposób, w jaki ty to zrobiłeś, wyjmując bezpieczniki. Na szczęście zachował fabryczną jednostkę centralną, zamienił ją z powrotem i problem ustał i tak sprzedał samochód. Zatem coś poszło nie tak z jednostką androidową lub adapterem wiązki, co spowodowało problem.
 
#24 ·
Dzisiaj wymieniłem panel ogrzewania w desce rozdzielczej, ale wciąż brak podświetlenia. Kiedy włączam przełączniki, te światła działają. Zmieniłem również poduszkę fotela kierowcy na używaną pasażera. Rzeczywiście, są identyczne, jak przypuszczałem. Tylko strona kierowcy ma dziwną małą czarną skrzynkę na spodzie, wielkości paczki papierosów. Ale to łatwo przenieść. Zastanawiam się, co to jest, musi być częścią systemu ogrzewania siedzeń, ponieważ jego przewody są z tym połączone.
Cóż, ogrzewanie siedzenia nie wyłącza się już samo i siedzenie robi się bardzo gorące, jak w moim czarnym Pat.
I.. nie mam już pasożytniczego poboru prądu!!
O tak, zmieniłem również połączenie na ujemnym kablu akumulatora na odłączane.
Przy luźnym połączeniu zmierzyłem pobór prądu 1,8 A, ale natychmiast spadł do 0,012 A.
Więc kolejne kilka godzin pracy, ale oczywiście nie na darmo.
W każdym razie będę obserwował akumulator w nadchodzącym tygodniu.
 
#25 ·
Zmierzono akumulator godzinę po tym, jak moja żona wróciła z pracy (12 km), a urządzenie daje tylko 12,12 V. Ponieważ ostatnio nigdy nie mierzyłem niczego powyżej 12,4, przypuszczam, że ten nowy akumulator też nie jest dobry. Miałem 12,6, kiedy go kupiłem. Ładowanie wynosi 14 na biegu jałowym i 14,5 przy lekkim zwiększeniu obrotów. Akumulator ma 3 miesiące, hmm, poprzedni też musiał zostać zwrócony po 3 miesiącach.
 
#26 · (Edited)
Dzisiaj podczas jazdy (na szczęście ja) zapaliła się kontrolka akumulatora i losowo inne również; ABS, wąż za samochodem, hamulec postojowy, EPS itp.
Odjechałem z napięciem 12,12 V, mając nadzieję, że się naładuje, ale teraz utknąłem z zaledwie 8 V. Sprawia, że ​​działa tylko na postoju. Brak mocy.
Mam kable rozruchowe i zapasowy akumulator, ale nie mam narzędzi, aby go wymienić.
Oczywiście alternator już się nie ładuje. Żona jest w drodze z moim Patem i narzędziami.
Ciąg dalszy nastąpi.