Jeep Patriot Forums banner
1 - 10 of 10 Posts

Jackiekay705

· Registered
Joined
·
11 Posts
Discussion starter · #1 ·
Czy ktoś może mi pomóc zidentyfikować czujnik, który znajduje się za moim silnikiem i wygląda jak czujnik na jednym końcu i jest przykręcony do skrzyni biegów na drugim? Mój Jeep jest w trybie awaryjnym od dwóch miesięcy, skaner wysyła kody PO777 i PO722, a kiedy szukałem uszkodzonych przewodów, znalazłem to. Wszystko jest zardzewiałe, a przewody są kruche
91005
Image
91006
91007
91009
91010
91011
91012
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
 
Discussion starter · #3 ·
Dziękuję, piaskowiec. Uruchomiłem skaner i kody PO777 Permanentny elektromagnes B zablokowany i PO722 OSS brak sygnału, czy to oznacza wymianę skrzyni biegów? Kiedy silnik pracuje i wrzucam bieg, czuję, jak skrzynia biegów wchodzi na bieg, ale wtedy obroty spadają, aż wrócę na parkowanie, wtedy pracuje na biegu jałowym dobrze. Nie rusza się, ale uruchamia się i wchodzi na różne biegi. Jakieś sugestie? Jutro wymienię świece zapłonowe i może spróbuję elektrozaworów, a następnie płukanie skrzyni biegów, filtr chłodnicy i wymienię na odpowiednią ilość płynu cvt. (Dzięki wczorajszym rekomendacjom)
 
Cześć Jackiekay, Przewody nie wyglądają źle, tylko zardzewiały wspornik. Twój Patriot nie uruchamia kodu dla czujnika O2 (lub kodu nieefektywnego katalizatora), więc nie wymieniłbym czujnika O2, który masz na powyższych zdjęciach.

Kod PO722 OSS to "Czujnik prędkości wyjściowej", znajduje się on w skrzyni biegów. Zacząłbym od wymiany tego czujnika i/lub sprawdzenia przewodu/złącza, które prowadzi do OSS. To prosta praca, którą możesz wykonać sam. Mam nadzieję, że to rozwiąże Twój problem P0722. Zdjęcie OSS poniżej.
91025


Jeśli naprawdę masz problem z zablokowanym elektrozaworem B (PO777). Powinieneś wymienić płyn i filtr(y) w swoim CVT JAK NAJSZYBCIEJ i pomodlić się, aby to rozwiązało problem. Możesz to zrobić sam za około 130 dolarów lub zlecić to warsztatowi zajmującemu się skrzyniami biegów za około 350 dolarów.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, możesz potrzebować trochę pracy przy skrzyni biegów... następnym krokiem byłaby wymiana korpusu zaworu (tam znajdują się elektrozawory). To NIE jest zadanie typu "zrób to sam", będziesz musiał znaleźć warsztat zajmujący się skrzyniami biegów do tego rodzaju pracy. I nie idź do dealera.

Daj nam znać, jak poszło (lub nie poszło).
 
Discussion starter · #5 ·
Cześć Jackiekay, Przewody nie wyglądają źle, tylko zardzewiały wspornik. Twój Patriot nie wyzwala kodu dla czujnika O2 (lub kodu nieefektywnego katalizatora), więc nie wymieniłbym czujnika O2, który masz na powyższych zdjęciach.

Kod PO722 OSS to "Output speed Sensor" (czujnik prędkości wyjściowej), znajduje się on w skrzyni biegów. Zacząłbym od wymiany tego czujnika i/lub sprawdzenia przewodu/złącza, które prowadzi do OSS. To proste zadanie, które możesz wykonać sam. Mam nadzieję, że to rozwiąże Twój problem z P0722. zdjęcie OSS poniżej.
View attachment 91025

Jeśli naprawdę masz problem z zablokowanym elektrozaworem B (PO777). Powinieneś wymienić płyn i filtr(y) w swoim CVT JAK NAJSZYBCIEJ i pomodlić się, aby to rozwiązało problem. Możesz to zrobić sam za około 130 dolarów lub zlecić to warsztatowi zajmującemu się skrzyniami biegów za około 350 dolarów.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, możesz potrzebować naprawy skrzyni biegów... następnym krokiem byłaby wymiana korpusu zaworu (tam znajdują się elektrozawory). To NIE jest zadanie, które możesz wykonać sam, będziesz musiał znaleźć warsztat zajmujący się skrzyniami biegów do tego rodzaju pracy. I nie idź do dealera.

Daj nam znać, jak poszło (lub nie).
Dziękuję TKPat, będę Cię informować na bieżąco, kiedy dowiem się, jakie są problemy.
 
Gdzie znajduje się ten czujnik? Mam dokładnie taki sam, czujnik prędkości automatycznej skrzyni biegów, właśnie kupiłem nasz. Próbuję znaleźć jego lokalizację w Jeepie Patriot 2017
Jeśli pytasz o CVT (a nie 6-biegową automatyczną):
Image
 
1 - 10 of 10 Posts