Jeep Patriot Forums banner
Status
Not open for further replies.

Bron voor service-informatie

2.8K views 5 replies 5 participants last post by  todde702  
#1 ·
Ik ben onlangs een geweldige bron tegengekomen voor veel service-informatie voor veel merken en modellen, inclusief onze Patriots. Dacht dat ik de rijkdom zou delen! Afhankelijk van het merk en model lijkt de meeste info rond 2013-2016 te stoppen, maar er is nog steeds veel informatie voor voertuigen van 2012 en ouder. Bekijk het en geniet ervan. Oh, en sommige hebben een link om te downloaden voor offline gebruik, maar die hebben voor mij niet gewerkt. Ik weet niet waarom.

#4 ·
Ik kwam onlangs een geweldige bron tegen voor veel service-informatie voor veel merken en modellen, inclusief onze Patriots. Dacht dat ik de rijkdom zou delen! Afhankelijk van het merk en model lijkt de meeste info te stoppen rond 2013-2016, maar er is nog steeds veel informatie voor voertuigen van 2012 en ouder. Bekijk het en geniet ervan. Oh, en sommige hebben een link om te downloaden voor offline gebruik, maar die hebben voor mij niet gewerkt. Ik weet niet zeker waarom.

Ben er geweest. Jeep truck maar geen Patriot. Alleen Cherokee.

#6 ·
Save
#5 ·
Oh, en sommige van hen hebben een link om te downloaden voor offline gebruik, maar die hebben voor mij niet gewerkt. Ik weet niet zeker waarom
Ik heb de handleiding voor de 2010 Jeep Patriot van de site gedownload. Het kwam als een zip-archief met html-bestanden. Mijn primaire computergebruik is met een M1 iPad Air. Ik kon het niet aan de praat krijgen op de iPad, maar toen ik de bestanden naar mijn 2011 MacBook Pro verplaatste met Firefox onder de huidige Debian Linux, werkte het geweldig!

Omdat het jaarspecifiek is, is een van de dingen die ik er echt in waardeer, de secties met onderdeelnummers...

This post has been deleted
This post has been deleted
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.