Jeep Patriot Forums banner

Luidsprekers in de achterklep toegevoegd

59K views 40 replies 30 participants last post by  Charlestonscactress  
#1 · (Edited)
Na 3 maanden had ik eindelijk alles wat ik nodig had om de neerklapbare achterklepluidsprekers op mijn sport af te maken. Ik wilde een zwarte, limited 4x4 patriot, maar toen ik hem wilde, was er geen in CA, dus ik kreeg de sport en besloot mijn eigen manier te bouwen.
Ik heb de daadwerkelijke neerklapbare luidsprekerbalk van eBay gehaald voor ongeveer $100 van een kapotte compass, ik heb het plastic onderdeel van de luidsprekerbezel en de binnenste montagebeugel beide van mopar gehaald voor ongeveer $100 per stuk voor een totaal van ongeveer $300 voor het project. Om de 2 extra kanalen voor de neerklapbare luidsprekers te krijgen, heb ik gewoon een extra set luidsprekerdraden van de achterkanalen van mijn 4-kanaals versterker voor mijn middentonen en hoge tonen gelegd. Alle 3 de onderdelen passen perfect, maar het was niet in het zwart verkrijgbaar, dus dat wordt een andere post en een andere dag. Neem contact met me op als iemand er vragen over heeft. De luidsprekers klinken oké, maar ik moet MCJ197731 de eer geven en binnenkort nieuwe 6"ers met tweets plaatsen. Haal de barbecues en lange blikken tevoorschijn, het is tijd voor een achterklep

#2 ·
Weet je, ik hou wel van de contrasterende kleur. Als het eruitziet als de lichte kleur op het bovenste deel van de cabine, dan is het niet zo slecht. Goed gedaan met de installatie, het ziet er goed uit, maar ja, je zult waarschijnlijk willen ruilen voor aftermarket-luidsprekers. Ik wed dat ze geweldig zullen zijn voor barbecues en bier... vergeet de andere B niet!

#4 ·
You know I kinda like the contrasting color. If it looks anything like the light color on the top portion of the cabin, then it's not so bad. Good job on the install it looks good, but yes, you will most likely want to swap for some aftermarket speakers. I bet they will be great for BBQs and Beers....dont forget the other B!
Welkom terug! Ik hoop dat je verhuizing goed is gegaan, vriend

#5 ·
Poortluidsprekers

Na 3 maanden kreeg ik eindelijk alles wat ik nodig had om de neerklapbare achterklepluidsprekers op mijn sport af te maken. Ik wilde een zwarte, limited 4x4 Patriot, maar toen ik hem wilde, was er geen in CA, dus ik kreeg de sport en besloot om het op mijn eigen manier te bouwen.
Ik kreeg de eigenlijke neerklapbare speakerbar van eBay voor ongeveer $ 100 van een kapotte Compass, ik kreeg het plastic stuk van de speakerbezel en de binnenste montagebeugel beide van mopar voor ongeveer $ 100 per stuk voor een totaal van ongeveer $ 300 voor het project. Om de 2 extra kanalen voor de neerklapbare speakers te krijgen, heb ik gewoon een extra set luidsprekerdraden van de achterkanalen van mijn 4-kanaals versterker voor mijn middentonen en hoge tonen getrokken. Alle 3 de onderdelen passen perfect, maar het kwam niet in het zwart, dus dat wordt een andere post en een andere dag. Neem contact met me op als iemand er vragen over heeft. De speakers klinken oké, maar ik moet credits geven aan wat "MCJ197731" deed en binnenkort een paar nieuwe 6"ers met tweets plaatsen. Haal de barbecues en lange blikken tevoorschijn, het is tijd voor een achterklep

View attachment 3982

View attachment 3983

View attachment 3984
Ziet er goed uit man! Bedankt voor de props. Als je geĂŻnteresseerd bent, heb ik een extra set componenten net als die in mijn poort te koop.

#6 ·
Ziet er echt goed uit! Ik wil dat ook doen.

Wat je nu moet doen, is het midden eruit snijden en een 6 of 7 inch LCD-scherm tussen de luidsprekers plaatsen!

#7 ·
Ziet er echt goed uit! Dat wil ik ook doen.

Wat je nu moet doen is het midden eruit snijden en een 6 of 7 inch LCD tussen de speakers plaatsen!
****in eh! waarom heb ik daar niet aan gedacht! leuk:)

#10 ·
Mijn man en ik hebben vorige week onze eerste Patriot gekocht (en vinden hem geweldig, mag ik eraan toevoegen). Mijn Xterra viel uit elkaar voor mijn ogen en het zou me meer hebben gekost om hem te houden dan om hem in te ruilen... het trieste is dat ik bijna twee keer zoveel verschuldigd was voor mijn Xterra als hij waard was, dus toen ik hem inruilde, moest ik kiezen voor de meest basic Patriot. We hadden dezelfde gedachte als jij... we zullen hem later gewoon uitbreiden. De belangrijkste projecten op onze lijst als we weer op de rails zitten, zijn de zaklamp, de mistlampen en de achterste luidsprekers. We kunnen je lastigvallen als we zover zijn. Is een versterker vereist voor dit project, of heb je hem alleen gebruikt omdat je hem al had? Sorry, ik heb geen verstand van dit soort dingen... :doh: Het ziet er trouwens geweldig uit. Goed gedaan!!!

#12 ·
Jongens, ik zou niet veel moeite doen om alleen de achterste luidsprekers van het audiopakket te repliceren. Hoewel de rest van het pakket redelijk goed is, zijn die neerklapbare luidsprekers behoorlijk dom, zoals ze zijn. Ten eerste is de audiokwaliteit nogal slecht. Ten tweede is er geen knop "gebruik alleen de neerklapbare luidsprekers", maar je moet alle luidsprekers gebruiken. Je kunt die achterklepfeestjes beter kort houden, of een ander voertuig en startkabels meenemen... :icon_rolleyes:

Verander nu een paar betere elementen en voeg een uitschakelschakelaar toe zodat je alleen die luidsprekers kunt selecteren, en je zou wel eens iets kunnen hebben... Ik vermoed dat met die plastic behuizing de audiokwaliteit echter onopvallend zal blijven.

#19 ·
Mensen, ik zou niet veel moeite doen om alleen de achterluidsprekers van het audiopakket te repliceren. Hoewel de rest van het pakket redelijk goed is, zijn die neerklapbare luidsprekers nogal dom, zoals ze zijn. Ten eerste is de audiokwaliteit vrij slecht. Ten tweede is er geen knop "gebruik alleen de neerklapbare luidsprekers", maar je moet alle luidsprekers gebruiken. Je kunt die achterklepfeestjes beter kort houden, of een ander voertuig en startkabels meenemen... :icon_rolleyes:

Schakel nu een paar betere elementen in en voeg een uitschakelaar toe, zodat je alleen die luidsprekers kunt selecteren, en je zou wel eens iets kunnen hebben... Ik vermoed dat met die plastic behuizing de audiokwaliteit echter onopvallend zal blijven.
Ik heb laatst mijn batterij leeg laten lopen in de oprit met de achterluidsprekers aan. Je bericht geeft me een idee, wat dacht je van het toevoegen van een schakelaar zodat alleen de achterklepluidsprekers aangaan? Ik weet dat je gewoon je fade kunt gebruiken, maar op de touchscreen-decks is het een pijn in de kont om in je EQ te komen en ermee te gaan klooien. Goede gedachte

#13 · (Edited)
Ik heb nagedacht over een paar subs in dat achterste deel (ik rijd de hele dag met de kap dicht, dus subs zijn de juiste apparatuur voor daar achter)... een paar Polk DB's (http://www.crutchfield.com/p_107DB651S/Polk-Audio-db651s.html?tp=105) in de deuren... goede baffles... en een versterker (Profile heeft in het verleden geweldig voor me gewerkt en is redelijk geprijsd) en ik zou klaar moeten zijn. Misschien de voorste speakers vervangen door componenten, maar ik ben niet zo van het boren om draden door te voeren.

#14 ·
Alle 3 de onderdelen passen perfect, maar het kwam niet in het zwart, dus dat wordt een andere post en een andere dag.
Die van mij zien er zo uit en het zijn fabrieksmatig gelimiteerde exemplaren... heb ik iets gemist? Zijn ze ook in het zwart verkrijgbaar?

#16 ·
Dat is instelbaar. Zet de achtergrondverlichting van uw meters helemaal omlaag en voilĂ ! - de lichten blijven uit als u een deur (of achterklep) opent.

#20 ·
Just incase you haven't seen this yet, this is how I did it.
Oo, I like the way you've done the flip-down speakers! :smiley_thumbs_up: Not so much into filling the whole cargo space with speakers, but the flip-down part is nice. :)

Also, did you paint the flip-down part yourself? Never seen one that wasn't beige...

#27 ·
Weet iemand wat de Mopar-onderdeelnummers zijn voor het "kunststof deel van de luidsprekerbezel en de binnenste montagebeugel"?

#28 · (Edited)
Ja, ik zat eraan te denken om een paar goede oude 6x9's achterin te plaatsen. Omdat ik het audiopakket niet heb. Maar ik weet echt niet wat er onder dat stuk plastic zit. Of dat ik daar genoeg ruimte heb om daar iets te proberen te Macgyveren. Maar ja, we zullen zien.
Dus ik heb nu een kleine Q&A nodig. Hoe in godsnaam sluit je de neerklapbare luidsprekers van de achterklep aan als je de installatie zelf wilt doen?
Of zitten de draden daar te wachten op de installatie?

#30 ·
Sorry op voorhand als deze vragen stom zijn. Ik heb net de 6x9's in mijn '08 Sport vervangen. Ik heb mijn HU geĂĽpgraded die 4 RCA-uitgangen heeft. Ik wil nu de speakers versterken. Kan ik gewoon 4 RCA's van de HU naar de versterker en een stroom- en massakabel laten lopen? Ik hoef toch ook niet in de luidsprekerkabel te tappen, of wel?

#31 ·
Na 3 maanden had ik eindelijk alles wat ik nodig had om de neerklapbare achterklepspeakers op mijn sport af te maken. Ik wilde een zwarte, limited 4x4 Patriot, maar toen ik hem wilde, was er geen in CA, dus ik kreeg de sport en besloot om hem op mijn eigen manier te bouwen.
Ik kreeg de daadwerkelijke neerklapbare speakerbar van eBay voor ongeveer $100 van een kapotte Compass, ik kreeg het plastic stuk van de speakerbezel en de binnenste montagebeugel beide van Mopar voor ongeveer $100 per stuk voor een totaal van ongeveer $300 voor het project. Om de 2 extra kanalen voor de neerklapbare speakers te krijgen, heb ik gewoon een extra set speakerdraden getrokken van de achterkanalen van mijn 4-kanaals versterker voor mijn middentonen en hoge tonen. Alle 3 de onderdelen passen perfect, maar het kwam niet in het zwart, dus dat wordt een andere post en een andere dag. Neem contact met me op als iemand er vragen over heeft. De speakers klinken oké, maar ik moet "MCJ197731" de eer geven en binnenkort nieuwe 6" speakers met tweets plaatsen. Haal de barbecues en lange blikken tevoorschijn, het is tijd voor een achterklep

View attachment 3982

View attachment 3983

View attachment 3984
Ik realiseer me dat dit een oude post is, maar ik heb een vraag als je hem nog steeds volgt... Waar bevindt zich de versterker die je hebt aangesloten om de achterkanalen voor het neerklappen toe te voegen? Ik weet niet veel van deze dingen, kan ik niet gewoon de draden van de achterdeurspeakers aftappen? Bedankt!

#33 ·
Als je geen versterker hebt, kun je je achterspeakers aftappen, maar realiseer je dat dit de ohmweerstand verhoogt, waardoor ze iets stiller worden, maar niet echt genoeg om je zorgen over te maken Nadat je met de fader hebt geknoeid.
Eigenlijk is dit niet helemaal waar. Als je de speakers parallel aansluit, verlaag je in de meeste gevallen de impedantie. En zonder het te beseffen, is dat de meest voorkomende manier waarop mensen speakers in een audiosysteem plaatsen. http://www.prestonelectronics.com/audio/Impedance.htm