Jeep Patriot Forums banner
21 - 40 of 139 Posts
Hoe zal de Patriot zich verhouden tot de Ford Escape? Ik las ergens dat ze qua grootte vergelijkbaar zullen zijn, maar de Patriot ziet er wat korter en smaller uit.

Patriot:
Hoogte - 64,4
Breedte - 69,1
Lengte - 173,6
Bodemvrijheid - 9
Aanloop-/Ramp-/Vertrekhoek - 29/23/33

Escape:
Hoogte - 69,1 met dakdragers
Breedte - 70,1
Lengte - 174,9
Bodemvrijheid - 8,2
Aanloop-/Ramp-/Vertrekhoek - 20,8/20,8/28,1

Patriot/Kompas

Hoi -

Ik zat net in een Kompas.

Hoe verwacht iedereen dat het interieur "gevoel" van de Patriot te vergelijken is met dat van de Kompas? Zal de Patriot hoger aanvoelen? Zal het beter zicht hebben?

Nadat ik de Kompas van dichtbij heb gezien, ben ik geen grote fan. Ik begrijp waarom sommige mensen het leuk zouden vinden... maar het is niets voor mij.

En natuurlijk nieuws over de releasedatum van de Patriot!?! :)

Bedankt.

Compass vs. Patriot Interieur

De interieurs zijn vrijwel hetzelfde. Ze hebben dezelfde 'stoelhoogte' van de bestuurder (verticale meting van heup tot hiel), die ongeveer 1 inch hoger is dan de Caliber (platformbroer) en ik geloof dat de interieurbekleding grotendeels hetzelfde is. Heupruimte, schouderruimte, beenruimte zijn in wezen hetzelfde.

Ik denk dat de Patriot van binnen ongeveer hetzelfde zal zijn als de Compass, en ook qua grootte vergelijkbaar met een Subaru Forrester, maar met een beter uiterlijk en een iets betere terreinvaardigheid.

Als de Patriot tenminste bij mijn lokale dealer verschijnt, kan ik hem vergelijken met de Subaru's, aangezien hun terrein aan de overkant van de straat ligt.

Wauw! De Patriot is echt niet veel kleiner dan mijn huidige KJ. Zeker, hij is korter, maar wat ik interessant vind, is dat de onderkant van de carrosserie op dezelfde hoogte lijkt te zitten.

Ik denk dat de Patriot van binnen ongeveer hetzelfde zal zijn als de Compass, en ook qua formaat vergelijkbaar met een Subaru Forester, maar dan met een beter uiterlijk en een iets betere offroad-capaciteit.
Ik heb vandaag onze Forester uit 1998 naast een Patriot Limited op het terrein van de dealer geparkeerd.
De Patriot is ongeveer 3/4 inch langer en minstens twee inch hoger met minstens een inch meer bodemvrijheid.
De wielbasis is vrijwel hetzelfde, de wielen van de Patriot zijn groter.
De passagiersruimte is een stuk beter in de Patriot, voor en achter, in elke dimensie: heupen, schouders, benen, hoofd.
Instappen is gemakkelijker in de Patriot, de Forester heeft een hogere kas en veel beter zicht, vooral naar achteren.
De bagageruimte achterin is beter in de Forester, het achtercompartiment is aanzienlijk langer en lager dan in de Patriot.
Je hebt het gevoel dat je ongeveer een voet hoger in de Patriot zit, de voorruit, hoewel in beide zeer verticaal, staat in de Patriot een stuk verder weg van de bestuurder.
De Patriot ziet er veel robuuster uit. De Forester ziet er daarnaast uit als een speelgoedauto. De Forester heeft betere dakrails, over de volledige lengte met platte bagagestangen. De afwerking, afwerking en materialen van het interieur zijn beter in de Forester. De Patriot is goedkoper en dat zie je van binnen, maar niet van buiten.

We hebben de Forester 8 jaar gereden, we hebben de Jeep één dag gereden. Het is al duidelijk dat de Jeep veruit superieur zal zijn aan de Subaru offroad.

Weet iemand of een achterwaarts gerichte autostoel voor baby's op de achterbank past met voldoende ruimte voor een persoon om op de voorstoel te zitten?
Wat voor soort achterwaarts gerichte stoel? Een draagstoel of een ombouwbare stoel? Mijn zoon zit niet meer achterwaarts gericht, maar ik kan zijn stoel omdraaien en een foto maken. Ik heb ook onze oude draagstoel als je die wilt zien. Er is behoorlijk wat ruimte, dus ik denk dat het wel goed komt. Op dit moment heb ik de voorwaarts gerichte Britax van mijn zoon in het midden en de stoelverhoger van mijn dochter ernaast. Ik heb achterin gezeten met de kinderen en heb genoeg ruimte voor mezelf. Hier is een foto met de kinderzitjes in de Patriot. Onze Britax neemt veel ruimte in beslag, je kunt je wel voorstellen hoe het eruit ziet als hij is omgedraaid qua grootte. We hebben deze autostoel gebruikt sinds hij 4 maanden oud was.Nou, de foto wilde niet uploaden, als iemand het wil zien, kun je me mailen op KayleesMommy03@aol.com

Vergelijkingen

Hoe zal de patriot zich verhouden tot de Ford Escape? Ik heb ergens gelezen dat ze qua grootte vergelijkbaar zullen zijn, maar de patriot ziet er iets korter en smaller uit
http://driving.canada.com/research/...are/compare.spy?cls=sportutil&rid=&id1=1072902806&id2=1072902906&id3=1081801302

http://driving.canada.com/research/...are/compare.spy?cls=sportutil&rid=&id1=1072902806&id2=1072300303&id3=1076101903

Klik op beide links en vergelijk – let op het $ verschil!!!
(Canadese prijzen)

Jeep Patriot vergeleken met MIJ!

Hieronder een foto van de Jeep Patriot vergeleken met mij (binnen)....

Image

21 - 40 of 139 Posts